237 anledningar till att ha sex, forts.. .

                                   31. jag var trött på att vara oskuld                                    
       32. Jag var kåt                                       
 33. Jag ville känna mig älskad           
34. Jag kände mig ensam                 
  35. Alla andra hade sex                      
      36.Jag ville ha uppmärksamhet                
                37. Det var enklare att gå hela vägen än att sluta
                     38. Jag ville försäkra mig om att relationen var seriös
           39. Jag tävlade med någon om att få personen
40. Jag ville få kontroll över personen





Kanske hittade ni er anledning? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0