237 anledningar till att ha sex, forts..

                                     51. Jag var ute efter äventyret/spänningen.                    
                        52. Jag var ute efter erfarenheten.                   
                             53. Jag kände mig förpliktigad att göra det.          
54. Det är kul.                       
                                       55. Jag ville bli kvitt med någon annan, vill säga hämnas.
      56. Jag ville bli populär.               
                     57. Det skulle leda till att jag fick gåvor.       
       58. Jag ville leva ut en fantasi.       
              59. Jag hade inte haft sex på ett tag.   
60.  Personen var tillgänglig.



Vad tycks om anledningarna den här gången då? ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

har ni något jobb/extrajobb?:) vad i så fall?

2010-04-16 @ 09:16:51
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jadu..

2010-04-16 @ 12:39:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0