237 anledningar till att ha sex, fortsättning

71. Jag ville trappa upp relationen              
72. Det verkade vara nästa naturliga steg           
73. Jag ville vara trevlig                
74. Jag ville känna samhörighet med personen
75. Jag ville känna mig ung                 
76. Jag ville manipulera honom/henne att göra något för mig
77. Jag ville få honom/henne att sluta tjata på mig om att ha sex
78. Jag ville skada/förödmjuka personen      
79. Jag ville att personen skulle må bra med sig själv
80. Jag ville inte göra personen besviken



Mer kommer ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie o amanda

hur l¨ång tid har vi kvar att anmäla oss till outfit tävlingen?

2010-04-18 @ 20:53:47
URL: http://happygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0