237 anledningar till varför vi ha sex, fortsättning

101. Det anses som tabu av samhället
102. Jag ville öka antalet sexpartners jag haft        
103. Den andra personen var för het                                    
104. Jag trodde att det skulle få mig att slappna av  
105. Jag trodde att det skulle få mig att känna mig frisk 
106. Jag ville experimentera med nya upplevelser
107. Jag ville se hur det var att ha sex med en annan person
108. Jag trodde att det skulle få mig att somna
109. Jag skulle kunna skryta för andra personer om min sexuella erfarenhet                     
110. Det skulle låta mig få sex ur tankarna så att jag kunde fokusera på annat





more to come ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0