bada isvak!

Bada isvak? -Nej tack.

Imorgon har vi sovmorgon tills 10 sen då kommer de en härlig start på dagen, BADA ISVAK.
Känns inte alls kul ju, helst skulle jag nog slippa isvaken och stanna hemma och sova lite längre men ne de går ju inte för sig. Känns även kul att vi är 27 i klassen och man kanske får hoppa i sist & till vilket nöje står man ute och tittar när andra hoppas i och fryser musen/skruven av sig medan man kunnat komma en timme senare och sova lite längre vilket jag föredrar, hoppas att alla tar tid på sig så man slipper blöta ner sig och sen gå hela vägen till skolan och in i omklädningsrummet för att slåss om duschar och en plats i bastun.. Ja allesammans detta blir spännande att se! Eller inte.



Ja om jag inte skiriver något mer så har jag väll drunknat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0