Dagens shopping!

Ja idag var vi på stan och shoppade fett med schyssta saker! ;)
 De blev lite smått och gott.




Kommer från Lindex och kostar 199:-








Även denna kommer från Lindex och kostar endast 149:-




Här har vi en mascara från L'oréal, en Telescopic då, den kostade 119:-
Sen så har vi då en hårinpackning från Schwarzkopf, den är hur grym som helst, och dofta
 dessutom underbart, helt sjukt alltså, den kostade endast 59:-
Å sist så har vi då en så kallad eyeshadow applicator som då kostade 30:- exakt!
mmm, amen precis, de var allt där då! Allt är då handlat på Åhléns.






Dem här as-sexiga legginsarna kommer från Lindex och kostar 199:-



Dem här super smarta och söta ballerina sockarna
kommer då från Åhléns och kostade endast 9:-
Alltså fatta vilket pris, perfekt till nu i sommar!




Den här mascaran kommer då från
Max Factor, den är då i svart och
kostade 175:- Den är då köpt på Åhléns.




Köpte även en deodorant fast den jag
 köpte var då i Aloe vera, för de luktar så himla
fräscht alltså! Den är då också köpt på Åhléns och kostade 40:-

   

Dem här skitsnygga diademen är då köpt på Lindex och kostade bara 19:-
Jag har båda på mig för dem är ju så himla snygga båda två så jag
kunde inte bestämma mig vilken av dem jag skulle ha så det blev båda!
Aaa, men de va väl typ de, mm.. precis, typ.. eller näe det var det ju inte,  SHIT!
Btw så har jag absolout inget smink på mig på bilden, är så himla naturligt vacker!
Endast lite rouge och lipsyl lixom. shit alltså, så snygg jag är!

Amen de var då dagens lilla smått å gott shopping!




Chiao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0