Fortsättning av 237 anledningar till varför vi har sex

21. Det är skönt
22. Min partner fortsatte insistera                                             
23. Personen var känd och jag ville kunna säga att jag haft sex med honom/henne
24. Jag var tvingad fysiskt                                       
25. Jag blev verbalt tvingad till det                               
26. Jag ville att personen skulle älska mig                               
27. Jag ville ha ett barn                                  
28. Jag ville göra någon annan svartsjuk                              
29. Jag ville ha mer sex än mina kompisar                          
30. Jag var gift och då ska man ha det



Mer kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0